Friday, July 18, 2008

KARIER

Selepas habis pengajian di sekolah menengah, saya telah ditawarkan ke Maktab Perguruan Mohd Khalid, JohorBahru bagi sesi 1996 / 1999 dalam opsyen Prasekolah / Pengajian Melayu. Selepas konvokesyen,saya telah diarahkan berkhidmat di Sekolah Kebangsaan Kahang Batu 28 pada tahun 2000 dan mengajar prasekolah. Saya telah berkhidmat di sana selama 4 tahun sehingga akhir tahun 2004. Pada awal tahun 2005, saya telah diarahkan bertukar ke Sekolah Kebangsaan Seri Intan hinggalah ke hari ini.

3 comments:

azlanlin said...

Tahniah..teruskan penerokaan ilmu maya ini. Banyak maklumat akan ditemui tanpa disangka-sangka...

Unknown said...

Salam...

Kita adalah sekelas. Dulunya kita adala seumpama bunga yang mekar namun telah layu di panah mentari..Andai ada salah dan silap mohon untuk diampuni. Harap jika puan sudi bolehlah menghubungi saya melalui email agar hubungan persaudaraan terjalin kembali...

zulnas78@yahoo.com

-Unit ict PPD Sepang, Selangor...

Unknown said...

Cikgu faizah...Saya ingin nak hubungi awak...Tapi tak tahulah...Klu bleh emailkan alamt email awak....Saya nak mintak maaplah...

email:zulnas78@yahoo.com